RECENZE: Tři kamarádi

11. srpna 2017 v 10:00 | Diki |  DOČTENO - recenze
Poslední knížkou, kterou jsem přečetla na dovolené, jsou Tři kamarádi od Ericha Maria Remarqua. Ani u této knihy jsem nešlápla vedle. Tak jdeme na to!

Tři kamarádi

autor: Erich Maria Remarque
Tato kniha vypráví o třech mužích, kteří spolu bojovali za Německo v První světové válce. Od války uplynulo již několik let, ale přesto Robby, Otto a Gottfried zůstali nejlepšími kamarády. Mají společnou práci a i některé záliby - pracují v automobilové dílně, chodí do baru, pijí a jejich největší vášní jsou auta. Hlavní hrdina Robby se jednoho dne setkává s Pat, dívkou, do které se od prvního okamžiku zamiluje. Pat mu lásku opětuje a začne se mezi nimi vyvíjet krásný příběh plný lásky.

Tato kniha má 371 stránek a chvilku mi trvalo, než jsem se do ní začetla, ale jakmile se to stalo, tak to byla jízda. Tato kniha se mi četla ze začátku trochu těžce, přestože je napsaná velmi dobře, poutavě a čtivě. Tento příběh je opět neuvěřitelně krásný, milý, hravý a smutný. Myslím si, že vás ta kniha dostane. Jak jsem jí dočetla, tak jsem nemohla nic dělat. Jen jsem seděla a zírala na poslední strany. Je to silný příběh a pokud hledáte romantickou, smutnou a pěknou knihu, tak je tato právě pro vás. Prozatím jsem si vybrala velice pěkné knihy a všechny bych vám doporučila celým svým srdcem.

Od Ericha Maria Remarqua si chci ještě přečíst Na západní frontě klid a myslím si, že se mi to bude líbit, jelikož se jeho knihy čtou velice dobře. Jeho knihy jsou velice poutavým čtením, ve kterém musíte pokračovat dál, dokud knihu nedočtete. Tohoto autora vřele doporučuji.

Četli jste od něho nějakou knihu? Jakou? Líbila se vám? Případnně jakou byste mi od něho doporučili?
Mějte se krásně,
vaše Diki