RECENZE: Harry Potter a prokleté dítě

1. července 2017 v 10:00 | Diki |  DOČTENO - recenze
Po romantickém příběhu z princeznovského světa jsem se konečně dostala k nejnovějšímu dílu Harryho Pottera. Dlouhou dobu jsem k této knize byla skeptická a obávala jsem se, jaká bude. Harryho Pottera miluju, miluju Bradavice a celý kouzelnický svět, ale celou doby jsem se potýkala s myšlenkou, že mě tato kniha zklame. Vím, že už nic nebude tak dokonalé, jako sedm dílů Harryho Pottera, ale bylo toto opravdu zklamání?

Harry Potter a prokleté dítě

autoři: J. K. Rowling, John Tiffany, Jack Throne
Jak už jsem výše zmínila, díky obavám jsem se úplně do této knihy nehrnula, ačkoli jsem na ni byla zvědavá. Nebudu vám lhát, "klasický" HP je prostě "klasický" HP, ale tím nechci říct, že je tato kniha špatná, to vůbec ne. Vzhledem k tomu, že jsem od ní nic neočekávala, tak jsem z ní byla více než příjemně překvapena. Kniha má okolo 400 stránek, ale čte se úplně sama, zejměna to je tím, že to není próza, ale drama. Díky tomu, že Harryho Pottera mám jak přečteného, tak jsem viděla i filmová zpracování, tak mi vůbec nevadilo, že tam chybí rozsáhlé
popisy nádraží King's cross, Bradavic, Ministerstva kouzel a dalších míst, kde se příběh odehrává.

A teď něco málo k ději. Příběh se dělí na dvě dějové linie, které se různě prolínají. První linie se zabývá příběhem dětí Harryho a Ginny Potterových, Rona a Hermiony Weasleyových, Draca a Astorii Malfoyových atd. A ve druhé dějové linii sledujeme osudy samotných hrdinů z předešlých sedmi knih. Víc vám k ději nemohu prozradit, pak už byste nebyli ničím překvapeni.

Jak už jsem naznačila, kniha se mi líbila, četla se velice rychle a bylo hezké se zase na chvilku setkat s mými oblíbenými hrdiny, s kouzelnickým světem, s Bradavicemi. Rozhodně bych ji doporučila všem fanouškům této série. Je to zase něco jiného, takže pokud jste k tomu byli taky skeptičtí jako já, tak nebuďte a jďete si to přečíst.
Kdopak už knihu četl? Co na ní říkáte? Líbila se vám, nebo vás nenadchla?

Přeji vám hezké letní dny a celé prázdniny!

2 lidé ohodnotili tento článek.